Millega arvestada uue kodulehe avalikustamisel: Orgaaniline liiklus & SEO

Jaga postitust
avalehe pilt
Valminud koduleht www.aiamoobel.ee

Veebilehe orgaaniline nähtavus langeb ajutiselt peale lehe üles laadimist.

Kui uuendusi analüüsitakse, võid järgneval paaril nädalal oma veebilehel märgata:

  • Keskmise positioon langust 5-10%. Peale paari nädalat peaks nähtavus paranema.
  • Lehe autoriteetsuse langus (juhul, kui muudetakse sisu).
  • Kui muudad oma põhi-domeeni, siis alustad nullist.

Mida teha kui lehe külastatavus ei taastugi?

Probleemid, mis võivad esineda peale veebilehe uuendusi:

  • Google analytics setupi probleemid – ei ole võimalik saada ka õiget ja asjakohast informatsiooni.
  • Kas 301 ümbersuunamised on teostatud korrektselt? Kas suunad lehed oma vanalt lingilt ümber õigele lingile?
  • Kas lehe arhitektuur muutus suuresti? Kas lingid ja organiseeritus on muutunud informatsiooni lisades?
  • Kas “refreshisid” oma lehe koopiat? Refresh järgselt hindavad otsingumootorid Sinu lehe uuesti üle (Meta data, teksti, pealkirjad jne).
  • Kas eemaldasid palju lehti? Kui lehti kaotati ning ei uuendatud, siis osa sisust enam ei eksisteeri. On tekkinud otsingu tühimik ja orgaaniline otsing enam ei ranki (ei vasta) nende tulemustega.
wordpress kodulehe tegemine

Lisan mõned mõtted, mida tehnilise poole pealt tasuks veel uurida:

  • Kas lehe laadimine on liiga aeglane
  • Kas leht on mobiilisõbralik
  • Kas oled saanud Manual Penalty
  • Kas on liikvel negatiivseid uudiseid Sinu veebilehe või brandi kohta
  • Dublikaat sisu
  • Noindeks või nofollow direktiivid Sinu veebilehel
  • Ebatäpne robots.txt file või XML Sitemap
  • Veebi turvariskid või malware Sinu veebilehel.

Eksperdi abist võib olla palju kasu:

Enne kui asud suuri investeeringuid tegema arendusele, tasub kindlasti uurida juba olemasolevat sisu ja kodulehte. Enamik veebilehe arendajad on suutelised hindama digiturundus mõõdikuid ja jagamaks oma kogemust. Sellest tulenevalt võib kaaluda järgmisi samme:

  • Kas luua uus domeen või jätkata vanaga
  • Aus hinnang sinu hetke Google Analyticsi informatsioonile. Lahenduse pakkumine
  • Lehe loogika hindamine
  • Kas Google Tag Manager ja Google Analytics on kaasatud arendaja plaanidesse veebilehe loomisel
  • Kas XML Sitemap on paigas ja saadetud Google, Bingile jne
  • Kas robots.txt fail on optimeeritud ja errorite vaba
  • Kas URL-id on otsingusõbralikud
  • Kas vanad lingid suunavad ümber uuele lehele (301 redirecting)
  • Kas otsingumootori sõbralikud pealkirja tag-id on lisatud lehe kujundusse
  • Kas lehe pealkirjad ja meta kirjeldused on optimeeritud.

Kodulehe tegemine mõttes?

Kui soovid abi oma kodulehe või e-poe loomisel, siis jaga ideed ja koondame mõtteid. Viime selle ellu.

Jaga postitust