Koduleht, mille sisu ei kõneta, ei olegi määratud toimima!

Oskuslik sisu-tootmine ja selle optimeerimine kindlustab otsingumootorites Sinu kodulehele parema positsiooni ja ka lehe külastajale jääb meeldiv kasutuskogemus.
Jaga postitust
Minu mõtted kodulehe sisu ümber

Kas terve rehkendus või pool?

Kui tervet rehkendust ei jõua, tee pool, aga tee hästi!
See Kevade raamatust pärit küsimine kummitab mind tihti, kui puutun kokku kodulehtede uuendustöödega. Enamasti valmistab kodulehe omanikule muret aegunud kujundusega veebileht, turvateemad või lehe kiirus. Selle kõrval jäetakse tahaplaanile või lükatakse hoopis kõrvale lehe sisulise poole uuendamisvajadus ja sellega ka sisu optimeerimine (SEO). Tulemuseks on pool hästi tehtud rehkendust ja teine pool, mis võibki jääda tühistama kogu eelnenud veebitööd. 

kodulehe sisu olulisus

Võti peitub järjepidevuses.

Kui Sinu veebileht on digiturunduse alustalaks, siis peab see saama ka järjekindlalt sisu-tähelepanu. Miks? Mõtle korraks kaasa…

  • Veebileht loob ja kasvatab usaldust. Või siis mitte. Kas usaldad e-poodi, teenuse või kauba pakkujat kelle kodulehe viimane sissekanne on tehtud aastaid tagasi? Ilmselt mitte. 
  • Asjakohane ja värske sisu kodulehel aitab püsida nähtavana oma valdkonna tegijate hulgas. Proovi testiks järgi, mida oma veebilehte otsingumootoris otsides esmalt näed ja kui leitav Sinu leht teiste hulgas on.  
  • Valdkonna spetsialistina saad veebis jagada regulaarselt oma teadmisi. Nii kindlustad kodulehel oma sihtgrupi püsiliikluse ja muuhulgas saad lahendada nende tegevuse murekohti. Olles veebivahendusel asjatundlik ja nõu andev pakud olulist lisandväärtust ja lood enda autoriteeti. Olen kindel, et eristud selgemini ka konkurentidest.
  • Sõnade valik Sinu veebilehe sisus on ülioluline. On sõnad, mis müüvad, mida otsingumootorite algoritmid armastavad rohkem. Seda arvestav sisuloome toob veebilehe otsingumootoris kergemini esile (SEO). 
  • Läbimõeldud sisu ja sõnakasutus kasvatab aga omakorda veebiliiklust. Oskuslik otsingumootorile optimeerimine aitab omakorda lihtsamini turundada.  
  • Liigse kantseliidi ja eraialase sõnavara kasutus veebilehel peletab külastaja eemale. Alati pole veebikülaline just Sinu valdkonna tundja. Mõtle korraks, kui agar oled ise juriidilise sõnastusega lepinguid lugema? Kui palju sellest aru saad, kui pole juriidikaga kokku puutunud? Kodulehe sisusse süvenemise tagab just kergem ja mõistetavam tekst koos Sinu ettevõttele või brändile valitud sobiva kirjatooniga (näiteks sõbralik, inspireeriv, ametlik vmt). 
  • Kui loominguline oled sisu luues? Kas jagad oma kasutajaga kogemusi kuidas toodet, teenust valida? Kuidas seda kasutada ja ka hiljem hooldada? Huvitava ja omanäolise sisu regulaarne loomine toob kasutaja sinu veebilehele tagasi, mõõdukalt interaktiivne keskkond on boonus ja pikendab lehe külastatavust. Nii suurendad kaasatust ja külastaja-lojaalsust. 

kodulehe sisu kirjutamine

Kas siis terve rehkendus või pool?

Mina eelistan poole asemel tervikut. Funktsionaalne ja ilus, kuid läbimõtlemata teksti ja struktureerimata sisuga koduleht ei toimi kindlasti terviklikult. Seetõttu on asjaliku copywriteri kaasamine veebilehe uuendamisse alati hea mõte. Oskuslik sisu-tootmine ja selle optimeerimine kindlustab otsingumootorites Sinu kodulehele parema positsiooni ja ka lehe külastajale jääb meeldiv kasutuskogemus.

Liitu uudiskirjaga

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Kodulehe tegemine mõttes?

Kui soovid abi oma kodulehe või e-poe loomisel, siis jaga ideed ja koondame mõtteid. Viime selle ellu.

Jaga postitust