
Koduleht, mille sisu ei kõneta, ei olegi määratud toimima!
Kas terve rehkendus või pool?
Kui tervet rehkendust ei jõua, tee pool, aga tee hästi!
See Kevade raamatust pärit küsimine kummitab mind tihti, kui puutun kokku kodulehtede uuendustöödega. Enamasti valmistab kodulehe omanikule muret aegunud kujundusega veebileht, turvateemad või lehe kiirus. Selle kõrval jäetakse tahaplaanile või lükatakse hoopis kõrvale lehe sisulise poole uuendamisvajadus ja sellega ka sisu optimeerimine (SEO). Tulemuseks on pool hästi tehtud rehkendust ja teine pool, mis võibki jääda tühistama kogu eelnenud veebitööd.

Võti peitub järjepidevuses.
Kui Sinu veebileht on digiturunduse alustalaks, siis peab see saama ka järjekindlalt sisu-tähelepanu. Miks? Mõtle korraks kaasa…

Kas siis terve rehkendus või pool?
Mina eelistan poole asemel tervikut. Funktsionaalne ja ilus, kuid läbimõtlemata teksti ja struktureerimata sisuga koduleht ei toimi kindlasti terviklikult. Seetõttu on asjaliku copywriteri kaasamine veebilehe uuendamisse alati hea mõte. Oskuslik sisu-tootmine ja selle optimeerimine kindlustab otsingumootorites Sinu kodulehele parema positsiooni ja ka lehe külastajale jääb meeldiv kasutuskogemus.
Liitu uudiskirjaga
Kodulehe tegemine mõttes?
Kui soovid abi oma kodulehe või e-poe loomisel, siis jaga ideed ja koondame mõtteid. Viime selle ellu.

Postitus autor: Gerd
Olen digilahenduste partner, kes aitab sul kodulehega edasi liikuda. Keskendun lihtsatele, toimivatele ja tänapäevastele lahendustele, et sinu veebileht looks päriselt väärtust.
Soovid oma kodulehte paremini tundma õppida?
Liitu minu meililistiga ja saad praktilisi nõuandeid ning lihtsaid nippe, kuidas oma kodulehte samm-sammult paremaks muuta!



